Reklama PPC- czym jest i jak jej używać?

Reklama PPC- czym jest i jak jej używać?

Wiele firm nie jest w stanie w pełni wykorzystać swojej kampanii reklamowej PPC (pay per klick- zapłać za kliknięcie).  Reklama w wyszukiwarkach PPC to znacznie więcej niż tylko licytowanie najwyższych słów kluczowych.  Informacje są głównym przedmiotem zainteresowania wielu użytkowników online.

Dostarczenie użytkownikom online odpowiednich informacji, których potrzebują, pomoże nawiązać bardziej długoterminową relację z użytkownikiem online, która z większym prawdopodobieństwem doprowadzi do sprzedaży.

Informacje dostarczane użytkownikom online mogą mieć formę biuletynu lub e-zina, do którego użytkownicy online prawdopodobnie się zapisali.  Rejestracja może wystarczyć na pokrycie kosztów kampanii reklamowej w wyszukiwarkach PPC.

Rejestracje pomagają również w generowaniu potencjalnych klientów dla witryn, ponieważ tworzą one listę opt-in z wykwalifikowanych wyszukiwarek online, którzy kliknęli ich reklamę PPC.  Pozyskiwanie danych osobowych od wykwalifikowanych wyszukiwarek internetowych może odbywać się na różne sposoby, na przykład oferując darmowe ankiety lub  w formie -zapisz się do biuletynów!

Reklama PPC to ciągły proces, który wymaga bezpośredniego nadzoru i dogłębnego zrozumienia wyszukiwarek PPC.  Firmy mogą zdecydować się na skorzystanie z usług profesjonalnego lub reklamy w wyszukiwarkach PPC z wewnętrznymi ekspertami.  Cokolwiek kierunek działania jest wybrany, firma z pewnością uzyska ogromny zwrot z inwestycji dzięki reklamie w wyszukiwarkach PPC.

Reklama PPC dla maksymalnej promocji w Internecie

Angażowanie się w reklamy typu pay-per-click (PPC) ma swoje zalety i wady.  Ale czym właściwie jest reklama PPC i co może zrobić dla Twojej firmy?

W dzisiejszych czasach biznes podejmuje różnego rodzaju środki oszczędnościowe, jeśli chodzi o reklamowanie swoich produktów i usług.  Wynika to z wysokiego wskaźnika zamieszczania reklam w prasie i telewizji.  Ale jest szybko rozwijające się podejście, które biznesmeni mogą wykorzystać, aby zbliżyć swoje usługi do ludzi i to poprzez marketing internetowy.

Jednym z narzędzi, które powoduje popularność marketingu internetowego, jest reklama PPC.  Jest to technika stosowana w marketingu w wyszukiwarkach, która wymaga uiszczenia opłaty za każdym razem, gdy ktoś kliknie reklamę w Twojej witrynie.

Zazwyczaj to umieszczenie odbywa się w ramach procesu licytacji.  Jeśli jesteś najlepszym oferentem swoich słów kluczowych/wyrażeń, na pewno znajdziesz się na pierwszym miejscu we wszystkich wyszukiwarkach.  Po prostu upewnij się, że tekst reklamy jest skuteczny, aby uzyskać jak największą liczbę kliknięć potrzebną dla Twojej firmy.

Oto zalety reklamy PPC:

1. Nie musisz być geniuszem komputerowym i technologicznym, aby móc prowadzić tę kampanię reklamową.

2. Natychmiastowe rezultaty widoczne są po kilku dniach.

3. Brak konieczności dostosowywania strony internetowej do zasad SEO.

4. Nic do stracenia, nawet jeśli nie przebijasz stron różnych wyszukiwarek.  Nadal możesz wybrać reklamę PPC.

5. Możesz skorzystać z dowolnej dostępnej wyszukiwarki.  6. Możesz wpisać dowolne słowo kluczowe.

Wady reklamy PPC obejmują:

1. Stałe płatności co miesiąc do wybranej przez Ciebie wyszukiwarki.

2. Płać za każde kliknięcie otrzymane przez Twoją witrynę.  Czasami odwiedzający to po prostu konkurenci lub ludzie robiący kawały w wyszukiwarkach.  Ten kłopot marnuje pieniądze, które wkładasz w tę reklamę.

3. Brak możliwości uiszczenia opłat w przyszłym miesiącu oznaczałby usunięcie Twojej witryny z płatnych ofert.

4. Ta reklama może być używana tylko tymczasowo, ponieważ na dłuższą metę jest trudna do obsłużenia.

5. Wycena płatności za kliknięcie może być kosztowna przez długi czas, dlatego należy zaprzestać tego po zakończeniu kampanii reklamowej.

Ale jak dokładnie reklama PPC może zwiększyć ruch, leady i sprzedaż?

RUCH WSTĘPNIE KWALIFIKOWANY.  Wszyscy odwiedzający Twoją witrynę są już uznawani za kwalifikowanego konsumenta lub kupującego Twój produkt.  Reklama PPC prowadzi klientów do Ciebie po niższych kosztach.

NATYCHMIASTOWA EKSPOZYCJA, NATYCHMIASTOWE ZYSKI.  Wyszukiwarki PPC umożliwiają aby szybko uzyskać pożądane rezultaty.  W ciągu kilku godzin uruchomią Twoją witrynę, co oznacza natychmiastowy wzrost sprzedaży.

KONSEKWENCJA NAJLEPSZYCH LISTY.  Ma to na celu bezpłatne umieszczenie Twojej witryny na szczycie sponsorowanych wyników wyszukiwania.  Musisz tylko wybrać słowa kluczowe związane z Twoją witryną i firmą i umieścić je na swoich stronach internetowych.  Po tym gotowe.

Reklamy PPC umożliwiają reklamodawcom kontrolowanie ich kampanii reklamowych.  Reklamodawcy skutecznie dobierają się do swoich odbiorców i ustalają własną cenę za kliknięcie.  Sieci reklamowe PPC zapewniają platformę do identyfikacji pożądanych odbiorców według położenia geograficznego, tematu i branży.  Sieci te posiadają listę stron internetowych wydawców, na których będą umieszczane reklamy.

Sieci udostępniają narzędzia do sprawdzania, jak działa limit płatności za kliknięcie dla określonego reklamodawcy.  Jeśli nadal będzie konkurencyjny, czy znajdzie się na liście płatnych wyszukiwań, czy też generuje sprzedaż?

Oczywiście, jeśli reklamodawca złożył najwyższą ofertę, tym większe szanse na wyświetlenie reklamy w wyszukiwarce.  Sieci te również zapewniają ochronę reklamodawcom przed oszustwami związanymi z kliknięciami.

Taka konfiguracja reklam umożliwia reklamodawcom ustawienie dziennego budżetu na reklamy, a tym samym zmniejszenie wydatków na niepotrzebne kliknięcia.  Reklamodawca nigdy nie przekroczy swojego budżetu.

W reklamie PPC ważne są słowa kluczowe i frazy.  Musisz wybrać co najmniej dziesięć „bardzo konkretnych” słów kluczowych, które zapewnią Ci największy ruch w wyszukiwaniu.  Następnie napisz reklamę twórczo, ale prosto.

Powiedz prawdę o swoim produkcie lub usłudze i nie kłam.  Dobrze, jeśli Twój produkt lub usługa nie zawiedzie tych, którzy polegają na obietnicy Twojej reklamy – ale co, jeśli stało się inaczej?  Ważna jest też klarowność reklamy.  Nie używaj bardzo niejasnych języków.  Uwzględnij ważne szczegóły, takie jak cena.

Należy również pamiętać o budżetowaniu stawek.  Nie przebijaj, ponieważ stracisz tylko pieniądze i nie zejdziesz tak nisko, że twoje reklamy nigdy nie będą miały szansy się wyświetlić.  Porównaj swój zysk z wydatkami.  Jeśli nie widzisz postępów, najprawdopodobniej musisz zrezygnować z kampanii reklamowej.

Jednym z przykładów reklamy PPC jest reklama w Google Ads. Ile kosztuje taki rodzaj promocji? Przykładowy cennik reklamy w Google możesz sprawdzić na https://www.espressoads.pl/cennik/. Na koszt składa się cena za klik, który płacimy właścicielowi systemu reklamowego ,w tym przypadku Google, oraz cena obsługi kampanii PPC przez specjalistę.

Coraz więcej reklamodawców korzysta z reklam PPC i będzie się ona rozwijać szybciej niż jakiekolwiek techniki reklamowe online.  Z przychodów w wysokości 2,6 mld USD w 2004 r. do 5,5 mld USD w 2009 r. dramatycznie wzrośnie również koszt kliknięcia z 0,29 USD do 0,36 USD.

Reklama PPC jest nowością w marketingu internetowym i będzie kontynuowana w nadchodzących latach.  Dla reklamodawców oznacza to zwiększenie przychodów przy mniejszych kosztach reklamy, oszczędności, większą sprzedaż, dobry zwrot z inwestycji (ROI) i skuteczne kampanie reklamowe w nadchodzących dniach.

1 thoughts on “Reklama PPC- czym jest i jak jej używać?

  1. Ze strony reklamobiorcy stwierdzam, że da się zarobić na PPC. 1 kliknięcie to nawet 1 zł

Comments are closed.